دسته‌بندی نشده

پرفروش ترین درب های ضد سرقت

بورس درب ضد سرقت در تهران

پرفروش ترین درب های ضد سرقت

انتخاب مدل و طرح ضد سرقت انتخابی سلیقه ای است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. گاهی برای افراد زیبایی درب ضد سرقت پر اهمیت تر از امنیت آن است. به طور کلی درب های ضد سرقت از داخل فلز ولی در قسمت داخلی از متریال های مختلفی ساخته شده اند. برخی از این درب ها روکشی چرم و یا طراحی چوب مانند دارند. برخی دیگر با پلاستیک فشرده پوشش داده شده اند و گاهی حتا از متریال های خاص مثل رزین نیز برای ساخت درب سرقت استفاده می‌شود. در ادامه این مطلب به معرفی برخی از انواع پرفروش ترین درب های ضد سرقت خواهیم پرداخت. پس اگر قصد دارید درب ضد سرقتی زیبا خریداری کنید تا ادامه این مطلب همراه ما باشید.

  • درب ضد سرقت لوکس با روکش چوب بلوط

درب های ضد سرقت ساخته شده از بلوط با استفاده از کوره رنگ آمیزی میشوند و به دلیل شکل پذیری بهتر آنها میتوان طرح های بسیار زیبایی بر روی آنها ایجاد کرد. اکثر این نوع درب ها از کشور ترکیه وارد کشور می‌شوند. شبکه بندی اسکلت این درب ها به صورت عمودی و افقی بوده و از امنیت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند.

  • درب ضد سرقت مدرن با شیشه سکوریت

در ساخت این درب ها از شیشه سکوریت استفاده شده کع بسیار مقاوم و ضد حریق است. البته نباید عایق صوتی بودن این درب ها را فراموش کرد که یکی از مهمترین ویژگی آنها محسوب می‌شود. ترکیب شیشه سکوریت با چوب های مختلف ترکیبی بی نظر و لوکس ایجاد خواهند کرد که زیبایی فوق العاده ای به درب خواهد بخشید. علاوه بر آن درب های ضد سریت شیشه های سکوریت در کنار چوب هایی با پوشش طوسی مانند بسیار جذاب و ترند روز دنیا هستند.

  • درب ضد سرقت گردو طرح برجسته

چوب گردو یکی از پر کاربرد ترین و پر استفاده ترین متریال ها در صنعت ساخت درب های ضد سرقت است. چوب درخت گردو مورد استفاده در ساخت درب های ضد سرقت با استفاده از منبت کاری و همچنین برجسته سازی بسیار زیباتر و شکیل تر به نظر خواهند آمد. البته قیمت این نوع درب ها نیز نسبت به دیگر انواع درب های ضد سرقت بالاتر است و قیمت تمام شده آن گرانتر از درب هایی با شیشه سکوریت برای شما در خواهد آمد.

  • درب ضد سرقت ترموود شیشه خور

این نوع درب توسط شرکت های تولید کننده ترکیه ای تولید و عرضه شده است. اما با گذشت زمان با محبوبیت بیشتر آنها انواعی مختلف از آن به کشور ما نیز وارد شد. این درب ها در وسط خود شیشه ای از جنس سکوریت با طراحی زیبا خواهند داشت و علاوه بر آن طراحی پنجره مانند آن باعث نورگیری بیشتر در ویلاهایی میشود که تعداد پنجره کمتری دارند. اما برای ساختمان ها این نوع درب اصلا پیشنهاد نمی‌شود.

  • درب ضد سرقت سلطنتی

درب های ضد سرقت سلطنتی تاجدار و دارای کنده کاری های بسیار جذابی هستند. این درب ها از متریال چوب استفاده میکنند. درب های ضد سرقت سلطنتی ظاهری شیک و لوس به خانه یا دفتر کار شما خواهند بخشید. بدون شک درب های ضد سرقت سلطنتی یکی از لوکس ترین و زیباترین درب های موجود در بازار است.

  • درب ضد سرقت آوا

درب های ضد سرقت طرح آوا متانسب ترین گزینه برای خانه های ویلایی به حساب می‌آیند. این درب ها روکشی از چوب و ظاهری جذاب خواهند داشت. البته این زیبایی همراه امنیت و کاربرد بالای این درب ها است. قیمت ارزان این نوع درب نیز آن را برای خانه هایی که قصد باز سازی آن را دارید بسیار مناسب و کاربردی کرده است.

  • درب ضد سرقت کالین

این درب ها از روکش های مختلفی ساخته شده اند برخی از چوب گردو برخی دیگر از چوب بلوط ساخته خواهند شد. این درب ها ظاهری برجسته و جذاب دارند و نوعی از درب های ضد سرقت سلطنتی به حساب می‌آیند.

  • درب ضد سرقت ونوس

این نوع درب ضد سرقت یکی از پرفروشترین درب های ضد سرقت موجود در بازار است. این درب ها بسیار زیبا اما ارزان قیمت هستند. درب های ضد سرقت ونوس نیز خود به دو دسته لوکس و اکونومی تقسیم بندی خواهند شد و هرکدام ویژگی های مختلف خود را دارند.

  • درب ضد سرقت دیپلمات

این نوع درب های ضد سرقت بسیار لوکس اما فلزی هستند. درب های ضد سرقت دیپلمات برای کسانی که ظاهری شیک و مجلسی را دوست دارند گزینه مطلوبی محسوب خواهد شد. این نوع درب از پرفروش ترین نوع درب های فلزی است.

  • درب ضد سرقت فلزی سریر

درب ضد سرقت فلزی سریر ظاهری مدرن و جوان پسند دارد. این درب علاوه بر زیبایی چشم نوازی که دارد افرادی که مدرن پسند هستند را نیز جذب خود میکند و با طراحی مدرن خود ظاهری کژوال و غیر مجلسی به منزل شما خواهند بخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *