مقالات درب ضد سرقت

خرید درب ضد سرقت روکش راش – خرید مستقیم از تولید کننده

بورس درب ضد سرقت در تهران

درب ضد سرقت روکش راش چیست ؟

امروزه به دلیل امنیت و کاربرد بالایی که درب های ضد سرقت دارند ، از درب های ضد سرقت بیش تر از درب های عادی استفاده می شود . یکی از مهم ترین نوع درب های ضد سرقت ، درب ضد سرقت روکش راش می باشد . این نوع از درب های ضد سرقت از چوب درخت های راش ساخته می شود . بدین صورت که پس از قطع درختان ، آن ها را به روش های خاصی برش می زنند و بر روی درب های ضد سرقت ، نصب می کنند . این نوع چوب بسیار محکم و مقاوم می باشد و به همین دلیل است که از آن در ساخت درب های ضد سرقت استفاده می کنند .

مزیت های درب ضد سرقت روکش راش

1 . دارای ظاهر طبیعی و خوش جلوه که به ساختمان و بنای شما نمای بسیار زیبایی می دهد .
2 . اگر درب ضد سرقت روکش راش شما دچار خدشه شد ، آسیب دید و یا رنگ قسمتی از آن پرید ، می توانید به راحتی و بدون زحمت آن را مجددا مانند روز اول رنگ کنید .
3 . درب ضد سرقت روکش راش دارای ساختار داخلی بسیار مقاوم و محکم می باشد و به طور کلی دارای استحکام زیادی می باشد .
4 . درب های ضد سرقتی که با رو کش راش ساخته شده اند ، مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش دارند به طور کلی وزن زیاد دارند .
5 . اگر از این درب های ضد سرقت در شرکت ها ، دفتر های اداری ، اداره ها ، کارخانه ها ، منازل و . . . استفاده کنید ، می توانید نمای بسیار زیبا و شیکی را برای آن محیط به ارمغان بیاورید .
6 . اگر روکش درب ضد سرقت راش برش خورده باشد ، تا حدودی در برابر آب مقاومت خواهد داشت و در برابر رطوبت کاملا عایق خواهد بود .
7 . روکش راش این نوع درب های ضد سرقت ، بسیار ضخیم می باشد . ضخامت آن به دو میلی متر می رسد که این ضخیم بودن باعث می شود امنیت ، استحکام و مقاومت درب ، بسیار بالا برود .
8 . درب ضد سرقت روکش راش دارای امنیت بسیار بالایی می باشد ، توسط دیلم شکسته نمی شود و دزدان و سارقان نمی توانند به راحتی از آن عبور کنند .
9 . این درب علاوه بر امنیت و مقاومتی که دارد ، در برابر صوت و آلودگی صدا نیز مقاوم هستند و از هر گونه مزاحمت صوتی جلو گیری می کنند . علاوه بر صدا و صوت ، از ورود گرد و غبار از میان درز های درب نیز ، جلو گیری می کنند .
10 . حمل و نقل درب ضد سرقت روکش راش بسیار آسان می باشد و این درب ها نصب آسانی نیز دارند .

معایب درب ضد سرقت روکش راش :

1 . این نوع درب های ضد سرقت به دلیل طبیعی بودن ، پایداری کمی در رنگ دارند . اما همان طور که گفته شد به راحتی می توان آن را مانند روز اول رنگ کرد .
2 . درب ضد سرقت روکش راش به دلیل این که روکش آن چوب طبیعی است ، آسیب پذیری بالایی دارد یعنی ممکن است دراثر ضربه قسمت هایی از آن خدشه دار شود .
3 . این درب ضد سرقت در برابر تابش مستقیم نور خورشید ، مقاومت کمی دارد و ممکن است رنگ پریده شود .
4 . همچنین شما باید در برابر رطوبت و آب نیز از درب ضد سرقت روکش راش خود مراقبت کنید ؛ زیرا این درب ها در برابر آب و رطوبت هوا ، عایق نیستند و مقاومتی ندارند . اگر از آن مراقبت نشود ممکن است در مقابل آب و رطوبت هوا ، تغییر شکل دهد و متورم شود .

نکات قابل توجه در خرید درب ضد سرقت روکش راش :

1 . دقت داشته باشید که درب های ضد سرقت نه باید زیادی سبک باشند ، و نه باید زیادی سنگین و دارای وزن زیاد باشند . وزن این درب ها باید متوسط باشد تا علاوه بر حمل آسان ، امنیت این نوع درب ها نیز تامین باشد .
2 . علاوه بر جنس درب و نوع رو کش آن ، دارا بودن درز گیر ، نوع پروفیل و جنس دست گیره ها نیز حائز اهمیت زیادی می باشند ، و در حفظ امنیت و مقاومت درب تاثیر بسزایی دارند .

قیمت درب ضد سرقت روکش راش :

از لحاظ قیمت ، گران ترین درب های ضد سرقت روکش راش ، به کشور ترکیه تعلق می گیرند . کشور ترکیه معمولا با کیفیت ترین ، مقاوم ترین و همچنین گران ترین درب های ضد سرقت را تولید می کند . بعد از کشور ترکیه ، کشور ایران و سپس کشور چین ، رتبه های دوم و سوم را در کیفیت و قیمت کسب می کنند . البته این که کشور ترکیه مقام اول را دارد ، به این معنا نیست که کیفیت و امنیت درب های ضد سرقت ایران پایین و کم است . ایران نیز دارای درب های ضد سرقت بسیار عالی در انواع مدل ها و کاربرد ها می باشد که از لحاظ کیفیت ، مقاومت ، امنیت و زیبایی درجه یک می باشند . امنیت، مسئله بسیار حائز اهمیتی در زندگی همه ی ما می باشد . هزینه کردن برای امنیت ، در واقع برای شما سرمایه است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *